Ma már mindent fotóval, videóval adunk el!
Ezt kérlek tartsd szem előtt! Mert mik vannak szem előtt? A fotók, videók! Mire nézel először rá? A fotóra! Mi fogja meg először a tekinteted? A fotó! Még a videót is megelőzi, mert ugye az is egy álló képpel kezdődik. Ma már 2-8 másodperced van arra, hogy megragadd az ügyfeleid tekintetét, felkeltsd az érdeklődésüket és ott tartsd az oldaladon, hirdetéseden.
Ha nincs róla fotód, olyan mintha meg sem történt volna. Érzed a súlyát? Hidd el, van neki!
Ez a fotó van a logómban. Szerinted mi ez? Majdnem minden előadásomon, prezentációmon, tréningemen felteszem ezt a kérdést. (halkan súgom meg, nagyon kevesen tudják rá a választ!)
Ez az a fotó, ami miatt most ezeket a sorokat olvasod. Érdekes? Figyelemfelkeltő? Látványos? Igen.
Ez az a fotó az én szememről készült.
Tudom, nem egyszerű jól és érdekesen kommunikálni. De tudok segíteni!
Hogy jön ide a fantázia?
Még egy kicsit beljebb megyek! Ma már az sem elég, ha van fotód, videód. De nem ám! Mert nem mindegy milyen! Nem mindegy mit kommunikálsz azzal a fotóval. Nem mindegy milyen szöveg tartozik hozzá.
Persze, értem én, hogy nem lehet minden ötlethez, gondolathoz profi fotót készíttetni. De! Ma már mindent, mindenhol fotózunk. Ha mással nem, telefonnal biztosan. Vallom, hogy ebben a fotó-marketingben az az egyik legjobb dolog, hogy ha használjuk a fantáziánkat, szinte bármilyen fotót fel lehet használni.
Van egy fotód, írj hozzá egy kapcsolható szöveget.
Erről a fotóról pl én legalább 6 féle tartalmú cikket tudnék írni.
A rendezvényről, az előadóról, a reklám erejéről, a nem figyelemről, a stílusról, a célcsoportról… és még folytathatnám a sort.
Akkor kapcsoljuk össze a fantáziát a tanácsadással
weboldalelemzés
ötletelés
követés
Ebben a témában minden részletesen le van írva egy külön menüpontban. Ott találsz egy ingyenes kipróbálási lehetőséget is. Javaslom ezt az első lépésnek. De természetesen csak akkor, ha van weboldalad és frissíteni szeretnéd, vagy érzed, hogy nem úgy funkcionál, ahogy szeretnéd. Természetesen induló weboldalnál is van lehetőség igénybe venni.
Kérheted csak ezt a szolgáltatást is!
Az ár menüpontonként értendő:
Kérhetsz tanácsadást ebben a témában. Át tudjuk beszélni, milyen fotókat, hova használj. Ötleteket adok a megfelelő vizuális kommunikációdhoz célirányosan. Mielőtt ezt megtennénk, nekem lesznek kérdéseim feléd, hogy biztosan egy legyen a célunk, célcsoportunk.
Ezt a szolgáltatást csak weboldal elemzéssel együtt tudod kérni!
Az ár nincs kőbe vésve, mint ahogy nincs két egyforma weboldal se. Kérj egyéni árajánlatot!
Egyszeri alkalom és max. 3 órás időtartam.
Az ár nem tartalmazza a weboldal elemzést.
Ha igényed van rá, nem hagylak magadra, nyomon követem a vizuális kommunikációdat felhasználói szemlélettel. A hangsúly a felhasználón lesz! Folyamatosan ötletelek, tippeket, tanácsokat adok akár egy kampány, akár egy adwords hirdetés kapcsán.
Ezt a szolgáltatást csak a weboldal elemzéssel és az ötleteléssel együtt tudod igénybe venni!
Az ár max ötszöri konzultációt tartalmaz.
Az ár nincs kőbe vésve, mint ahogy nincs két egyforma weboldal se. Kérj egyéni árajánlatot!
Az ár nem tartalmazza a weboldal elemzést, az öletelést.
3.450 Ft+ Áfa
28.000 Ft + Áfa
78.500 Ft + áfa
Mitől vagyok más, formabontó?
15 éve fotózok családokat, 10 éve fotózok cégeknek, 8 éve rakom mellé a marketinget is. Tapasztalatom azt mutatta, mutatja, hogy a vállalkozók nem tudják optimálisan felhasználni a vizuális lehetőségeiket. Sokszor előfordult, hogy megkapták a fotókat és jobb esetben itt-ott szembe jött velem a weboldalukon, facebook oldalakon. De ennél jóval többet kell tenni ma már a cél érdekében!
Több cégnek, vállalkozásnak is rendszeresen fotózok és ki is kérik a véleményemet a fotók felhasználásához. Folyamatosan tanulok, figyelek én is. Rendszeresen járok külföldre inspirációkért. De főleg Amerikából hozom a legtöbb ötletet. Nem gondolom, hogy mindent tudok, de az biztos, hogy az ügyfeleim elégedettek szoktak velem lenni. Merek garanciát vállalni a munkámra. Ennek érdekében viszont nem is vállalok el minden megbízást. Nekem is hinnem kell a szolgáltatásban, árúban, hogy hitelesen, lelkesen tudjunk együtt dolgozni.
Egyik nagy előnyöm, ami a hátrányom is egyben, az az őszinteségem. Vesztettem már el ezért megbízást! De tudod mit? Nem is én vesztettem ezzel…
Kértem pár ügyfelemtől véleményt:
“Eddig nem ismert új lehetőségek tárultak fel előttem általad amit fotó- marketing tréningen hallottam .Roppant érdekes és tanulságos volt, amit egyre jobban tudok munkám során alkalmazni. Egyre fantázia dúsabban és változatosabban hozom létre a bejegyzéseket és egy fotó elkészítésénél már sokkal tudatosabb vagyok. Nagyon örülök, h részese lehettem ennek a napnak. Igazán családias légkörben és hasznosan töltöttük el ezeket az órákat. Köszönöm Neked. Üdvötlettel: Tordáné Rasch Hajnalka”
“Üzleti coach-ként dolgozom, így rendszeresen tartok tréningeket cégeket érintő témában. Áginak is szerveztem egy előadói tréninget. Azt hiszem, bátran ki jelenthetem, hogy ha tőle hallottakat átültetik a vállalkozók a cégük kommunikációjába, akkor ki fognak tűnni a konkurenciák közül, bátrabban és sikeresebben fognak kommunikálni.”
Sugta Klára