fotózás marketing

Téged is kihívás elé állít a vizuális kommunikáció?

Meg vagy elégedve a jelenlegi vizuális kommunikációddal?

A communication latin eredetű szó, jelentése közzététel, teljesítés.

Mindenhonnan azt hallod, hogy kommunikálj, legyél jelen, mutasd meg magad, légy érdekes… és még sorolhatnám.

Igen, ez így is van, én is hiszem, hogy ha nem vagy látható, nem teszed közzé a tartalmaidat, felejthető leszel.

Egyvalamit sokan elfelejtenek!

Sokan elfelejtik, hogy amilyen minőségű tartalmakat, fotókat, videókat, szövegeket tesznek közzé, olyan minőségű követői, vásárlói, ügyfelei lesznek.

Indulj ki magadból!

Hol vásárolsz szívesebben? Kiket követsz szívesebben? Milyen fotókat, tartalmakat olvasol a legszívesebben?

Nézzünk még mélyebbre:

Ha szolgáltató vagy: Milyen fotó van kint Rólad? Milyen fotókat osztól meg az ügyfeleiddel, leendő ügyfeleiddel? Hány éve készültek? 🙂 Ha találkoznak személyesen veled, meg fognak ismerni?

Ha termékeket kínálsz:

Milyen fotók vannak kint az online térben a termékeidről?

Mindig van friss, érdekes?

Többször találkoztam már olyan ügyféllel, akinek gyönyörű kézműves termékei vannak és a fotókat ő készíti ezekről, telefonnal. Nem értette, miért nincs igény a szépséges dolgaira. A megfejtés egyszerű volt. Drága terméknek néznek ki egy gagyi fotón. Érted az ellentmondást? Ha gagyi a fotó, legyen gagyi és olcsó a cucc is. De ha a terméked drága, művészi, egyedi, akkor a vizuális kommunikációd is legyen szép, érdekes, informatív minőségi!

Ne sajnáld az időt, energiát, pénzt a vizuális megjelenésedtől.

Ha nem vagy látható, honnan is tudják meg, hogy létezel? Ha meg is találnak, hova is sorolnak be rögtön, milyen kategóriába tesznek? Ezekre a kérdésekre találd meg a válaszod, és döntsd el, hogy jó helyen vagy, vagy szeretnél szintet lépni.

Én abban tudok segíteni, hogy a termékedről szebb, figyelemfelkeltőbb és érdekesebb fotóid készüljenek.

Olyan szemlélettel fotózok, amit a mai marketing megkövetel, amivel ki fogod tudni fejezni, hogy milyen polcra is rakod magad, milyen magasra. Az sem véletlen, hogy a bevásárlóközpontokban, üzletekben, a legfeltűnőbb, legdrágább helyek a polcokon szemmagasságban vannak?

Ami még nagyon fontos!

A fotó szorosan kapcsolható legyen a szöveghez!

Két irány van. Az egyik, hogy írsz valamiről, van egy érdekes témád, ami érdekelheti az ügyfeleidet, vásárlóidat és ahhoz készülnek a fotók.

Vagy van a másik irány, mikor van egy szép, érdekes fotód és az elindít egy témát, írsz hozzá egy olyan szöveget, ami elad vagy éppen hitelessé tesz téged. Mindkét irány jó, de legyen szoros a kapcsolat a fotó és a szöveg között!

A fotóknak üzenetük van. Már szívilága terel egy irányba. Sok függ attól is, hogy milyen a néző, befogadó kultúrális környezete. És itt vissza is kanyarodtunk, hogy milyen ügyfeleket, vásárlókat szeretnél bevonzani.

Tudtad, hogy az eszme, gondolat vagyis az “idea” a görög “idein” szóból származik? Jelentése: látni.

Mutatok egy példát, akár esettanulmánynak is megállja a helyét!

Már évek óta fotózok egy kertészetnek. Ez a kertészet egy nagyon régóta működő jó hírű kertészeti áruda. Fejlesztettek, bővültek, most már nem csak kinti termékeik vannak, hanem nyilt hozzá egy  nagyon igényes, beltéri egység. Már lakásdekorációkat, cserepes növényeket, virágcsokrokat is árulnak. (kánaán kommunikálni róluk)

Sehol máshol nem kommunikálunk, csak a Facebookon. Heti rendszerességgel 2-3-4 poszt kimegy. Mára eljutottunk oda, hogy megjelenik egy bejegyzés és csörög a telefon, hogy azt tegyétek félre nekem, légyszi. Vagy úgy jönnek be a vásárlók, hogy mutatják a Facebook hírfolyamában, hogy mit keresnek. Olyanok, akik egyszer sem lájkolták egyetlen egy képünket, posztunkat sem. Nem a lájkok száma számít, hanem, hogy ott légy, látható és hiteles legyél.

Folyamatosan megy fel a bevétel. Kézzelfogható, számszerűsíthető. Ehhez szükségesek a szép, érdekes, igényes fotók.

Ebből adódik, hogy a vásárlói réteg is igényes. Nem az ár az elsődleges szempont náluk, hanem, hogy szép, egyedi, jó minőségű termékeket kapnak a pénzükért. A fotók pedig ezt tükrözik.

Mutatok pár fotót, ami ennek a kertészetnek készült. Heti rendszerességgel fotózok náluk. Ezért, mindig aktuálisak, hitelesek, érdekesek.

termék fotózás
vizuális megjelenés
termék fotózás
fotózás
fotózás
fotózás

Légy látható, légy igényes, legyen a vizuális megjelenésed kimagasló, értékes, érdekes!

Segíthetek benne?

+36309023510

fotozastata@gmail.com