Kiruccantam Pápára. Kerestem, hogy hol is álljak meg ebédelni. Az egyik póznán láttam egy gólyát. Még le is lassítottam, mostanában nem sokat láttam belőlük. Majd tovább autózva egyszer csak „szembe jött” velem a „Gólyafészek” étterem táblája. Ezt jó jelnek vettem. Fékre tapostam, kellően korgó gyomorral, nagy lelkesedéssel beviharoztam az étterembe. Kedvesen megkérdezték, hogy foglalta-e asztalt. Látva a telt házat, majdnem kicsúszott, hogy persze, de mint tudjuk a sánta kutya esetét, inkább elővettem a legkedvesebb mosolyom, kicsit fűszerezve cseppnyi kétségbeeséssel, hogy éhen halok, de nem is ez a lényeg!

éttermi fotózás

Hogy jön ide a fotó-marketing?

Annyira meg voltam elégedve a kiszolgálással a kajával, hogy majdnem elkértem a vendégkönyvet! Hát igen, nem a  z generációhoz tartozom, de még csak nem is az y-hoz. A mai online világban már közösségi média, weboldal meg társai játsszák ezeket a szerepeket.  Tehát tuti, hogy jobban örülnének egy pozitív facebook bejegyzésnek, egy 5-ös értékelésnek. Amit természetesen meg is tettem. De azt hiszem még itt is, így is dobok rá egy lapáttal.

Ebéd közben azon járt az agyam, hogy lehetne ezt a helyet még jobban népszerűsíteni. Mert megérdemlik! ( bár lehet, nincs rá szükségük, mindig fúllon futnak). Agytornának jó volt minden esetre.

Abban a teremben, ahol még is kaptam egy asztalt, azzal a feltétellel, hogy egy órán belül végeznem kell, mert jön egy szülinapot ünneplő társaság, volt egy pala tábla a falon. De üresen. Olyan hívogató volt számomra, hogy hogyan lehetne azt kihasználni a marketing szempontjából….

gólyafészek étterem

Pl: ráírni a szülinapos nevét egy jókívánsággal valamilyen vicces formában. Tuti, hogy lefotóznák páran és ki is tennék a saját oldalukra, betaggelve, a helyet, hogy itt tartózkodnak éppen. Jó kis ingyen reklám. De persze ezt még meg lehetne spékelni egy kis felajánlással a helytől, pl, hogy aki betaggeli az oldalukat az kap egy ajándék kártyát, amit be tud majd váltani a legközelebbi látogatásakor a főétel mellé egy desszertre. Persze ez már egy átfogóbb, több tényezős feladat lenne.

fotó-marketing

De még egy ötlet a pala táblára: kiírni, hogy a mai napon annyira jól sikerült a somlói galuska, hogy garantáltan megnyalod a tíz újad utána… vagy valami hasonló szöveget. Én tuti, hogy ha már harmadszor vándorolna rá a tekintetem, két kézzel integetnék a pincérnek, hogy mikor hozza már…

Szóval ez csak egy apró szösszenet, ami csak úgy szembe jött velem, hozta a gólya számomra.

Plusz még szívesen reklámozom is a helyet, mert tényleg Pazar volt a kiszolgálás és a választott ebédem is.

Gratulálok a Gólyafészek csapatának 100-ból, 98 pont!

( Az a mínusz 2 pont elégedetlenség pedig csak annak szól, hogy nem tudtam kint az árnyas fák alatt leülni. De akkor meg nem láttam volna azt a pala táblát, ami megihletett. De ez, természetesen nem rajtuk múlt)

Csak azt sajnálom, hogy nem készítettem több fotót! 🙂