Valamennyire biztosan!

Ha viszont jól ismered magad, akkor azt is tudod, hogy Te melyik archetípusba tartozol. A személyes márka alapeleme a Te típusod erősségének erősítése! Kihasználod ennek erejét bemutatkozásoknál?

Vannak ezek a szép magyar szóval emlegetett archetípusok. Mindenkit be lehet sorolni valamelyikbe. A felfedező, a hős, a bohóc, az ártatlan, az átlag, a szerető, az uralkodó, a törvényen kívüli, a bölcs, a varázsló, az alkotó, a gondoskodó. Most nem mennék bele, hogy egyes típusokra mi is jellemző, igen sok helyen rátalálhatsz a neten.

De ez miért is fontos? Miért is jó, ha tisztában vagy vele?
Ha tudod, melyik típusba tartozol, akkor tudni fogod, neked mi az erősséged. Ha van erősséged, akkor azt emeld ki, azt erősítsd, azt használd. Abban legyél a legjobb! Nem kell sok tulajdonságod erősíteni. Kettőt, maximum hármat. Már elmúlt az a világ, hogy az a hiteles, aki mindenhez is ért. Ma már azt a világot éljük, hogy egyhez érts, de ahhoz nagyon!

személyes márka
személyes márka

Ki miben jó?

Én például tudom, hogy alkotó vagyok egy kis felfedező beütéssel. Jó vagyok a fotózásban, a tudatos fotózásban ötletelésekben, azon belül is az innovatív ötletekben. Gyűjtöm, keresem az újdonságokat. Egy szintig a megvalósításukban is, de aztán már új dolgok felé fordulok. Az ügyfeleim szeretik az alkotó énemet, mert mindig tele vagyok ötletekkel, élvezik, használják.

Te tudod, hogy miben vagy magasabb szinten, mint az átlag? El is tudod adni ezt az előnyödet?

Nézzük, hogyan és hol tudod ezt magadról kommunikálni.

Lépten-nyomon ismeretségeket kötünk

Lépten-nyomon ismeretlenek fotóival találkozunk

Sok helyen lehet bemutatkozni. Személyesen vagy az online térben. Az online világában pedig végtelen sok helyen. Weboldalon, közösségi oldalakon, hirdetésekben, pr cikkekben, de még a névjegykártyádra sem mindegy mit írsz rá.

Mikor személyesen kell válaszolnod arra a kérdésre, hogy mivel foglalkozol, legyen egy klassz bemutatkozó pár mondatod. Legyen egy tudatosan összeállított rövid bemutatkozásod. Olyan legyen, amivel felkelted magad iránt az érdeklődést.

személyes márka
személyes márka

Tanuld be!

Neked meg van ez? Ha még profibb szeretnél lenni, akkor a bemutatkozásodból több is legyen a tarsolyodban, mindig az adott személyhez, a cég képviselőjéhez igazítva. Legyen egy három másodperces, egy harminc másodperces és legyen egy egyperces bemutatkozásod. Ezeket álmodból felkeltve is el tudd mondani. És nyugodtan tedd hozzá vagy sződd bele, hogy mi az erősséged, miben vagy kiemelkedően jó! Tedd érdekessé magad bemutatkozáskor, mondd el, melyik archetípusba tartozol és miért. Mert tuti, hogy van erősséged, akkor meg légyszives, add el magad vele!

Az online térben pedig felsorolni is nehéz, hány helyen tudnál egyszerre jelen lenni, hány helyre lehetne kitenni a fotódat, bemutatkozásodat.

Én a vizuális megjelenésedben tudok profi segítségedre lenni. Azon belül is az online térben. Figyelemfelkeltő, szerethető, friss és igényes fotókat tudok rólad vagy a termékedről készíteni.